Idea w działaniach promocyjnych

Pomysły na dobrą reklamę kryją się wszędzie. Wystarczy usiąść w byle jakim parku, aby zobaczyć coś ciekawego lub znaleźć pomysł, który będziemy idealny do wykorzystanie w danej reklamie.

Dlatego też nie trzeba być wielkim filozofem, aby stworzyć naprawdę dobrą reklamę, wcale nie z wyszukanego pomysłu. Nieraz najprostsze rozwiązania bywają najbardziej trafne i sprawdzone. Najgorszą rzeczą w reklamie jest przekombinowanie jej.

Nieraz autor aż tak bardzo chce stworzyć z niej arcydzieło, że wychodzi po prostu zwykła klapa, której nie da się oglądać. Taka reklama może jeszcze bardziej zaszkodzić prezentowanemu produktowi, niż mu pomóc. Bo nie od dziś wiadomo, że reklama jest ogromną siłą i w niezwykły sposób oddziałuje na potencjalnego konsumenta. Jeśli jest zrobiona w dobry sposób, wtedy osoba, która ją ogląda, nabiera chęci do kupienia danego produktu.

Natomiast jeśli jest chaotyczna i kompletnie nie zrozumiała, wtedy niestety ale sam produkt się nie obroni. Jeśli jego otoczka jest beznadziejna to i można śmiało stwierdzić, i robi tak bardzo dużo osób, że i prezentowany produkt również do niczego konkretnego się nie nadaje. Dlatego też, jeśli szukamy pomysłu na dobrą reklamę, wystarczy tylko rozejrzeć się dookoła, żeby odnaleźć inspirację. Nie warto jednak oglądać innych reklam w celu znalezienia własnego pomysłu, ponieważ można się zasugerować i stworzyć zamiast własnego pomysłu, plagiat. A to już całkowicie skreśla nas na takim ciasnym rynku, jakim jest rynek reklamowy. Dlatego też, trzeba na swoje pomysły uważać.

Przeczytaj także:
producent biżuterii srebrnej | modne torebki damskie | Sklep internetowy Adidas