Reklama zewnętrzna

Jest to bardzo ważna część reklamy. Szczególnie, jeśli chodzi o zareklamowanie jakieś produktu ubraniowego. Dzięki temu, że przedstawimy go graficznie, będzie on chętniej kupowany przez konsumentów.

Dlatego tez bilbordy są niezwykle częstą formą reklamy, stosowaną przez różnego rodzaju firmy zajmujące się modą. Promowanie w ten sposób swoich ubrań, jest znakomitym sposobem na zwrócenie uwagi potencjalnych konsumentów. Szczególnie, jeśli modelka, który pozuje do tego typu sesji jest charakterystyczna i ładnie prezentuje się w przedstawianych przez daną firmę ubraniach.

Bardzo ważne jest to, aby do tego typu kampanii reklamowej, dobrać odpowiednią twarz i ciało, które będzie wyraziste i będzie podkreślało charakter prezentowanych ubrań. Na przykład, gdy chce się zaprezentować na bilbordzie drapieżne ubrania, to taka sama musi być i modelka. Wszystko musi ze sobą na takim zdjęciu współgrać, aby odniosło ono sukces. Bilbordy cechują się także tym, że umieszczane są na nich chwytliwe hasła, które wywołują często śmiech na twarzy czytających je przechodniach. Na przykład bardzo zabawny w ostatnim czasie był bilbord sieci sklepów Biedronka, który jest także sponsorem Reprezentacji Polski w Piłkę Nożną.

Hasło na bilbordzie było następujące „Ceny tak niskie jak poziom naszej reprezentacji”. Pozostaje się tylko śmiać. Jest to niesamowity sposób manipulowania odbiorcami. Ukazując pewne sprawy w krzywym zwierciadle, mogą oni zyskać naprawdę rzeszę klientów, którzy będą zrywali boki widząc tego typu rzeczy.

Przeczytaj także:
Białe wina | Papier firmowy | reduxil